Dynamicsite

dynamicsite google ads

ΠΩΣ Η ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΣΤΗΝ GOOGLE ΘΑ ΜΕ ΒΟΗΘΗΣΕΙ ΝΑ ΕΞΕΛΙΞΩ ΤΗΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΜΟΥ?

Κάθε στρατηγική Digital Marketing μιας επιχείρησης στοχεύει στη μετάδοση ενός μηνύματος στους κατάλληλους ανθρώπους, την κατάλληλη στιγμή και στο κατάλληλο μέρος. Η πιο σύγχρονη και αποτελεσματική μέθοδος να το πετύχεις αυτό για την επιχείρηση σου είναι μέσω διαφήμισης στο διαδίκτυο. Οι online διαφημίσεις σου δίνουν τη δυνατότητα να προβάλλεις τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σου σε όλες τις ψηφιακές συσκευές και στα άτομα που ενδιαφέρονται για αυτά. Ταυτόχρονα έχεις τη δυνατότητα να ελέγχεις τα αποτελέσματα και να επεξεργάζεσαι τις διαφημίσεις οποιαδήποτε στιγμή επιθυμείς.

 

Ποιος είναι όμως ο καλύτερος τρόπος να διαφημιστείς στο διαδίκτυο; Με περισσότερες από 5.5 δις αναζητήσεις την ημέρα και 90% του μεριδίου αγοράς των μηχανών αναζήτησης παγκοσμίως, η Google είναι πιθανά η καλύτερη πλατφόρμα για να διαφημίσεις την επιχείρηση online. Οποιαδήποτε είναι η εταιρεία σου, οι στόχοι της, τα προϊόντα ή οι υπηρεσίες της, η Google μέσα από τα Google Ads, σου παρέχει εξατομικευμένες υπηρεσίες διαφήμισης στην πλατφόρμα της.

Αυτοί είναι οι τρόποι με τους οποίους η διαφήμιση στην Google μπορεί ενισχύσει την επιχείρηση σου.

 

1. Πέτυχε τους στόχους Marketing της επιχείρησης σου.

Οι στόχοι κάθε επιχείρησης μπορεί να διαφέρουν σε κάποιο βαθμό, ανάλογα συνήθως με το είδος της επιχείρησης και των προϊόντων ή υπηρεσιών της. Για παράδειγμα, μπορεί να επιδιώκεις οι πελάτες σου να κάνουν κάποια ενέργεια στην ιστοσελίδα σου, να επισκεφτούν το φυσικό σου κατάστημα, να καλέσουν την επιχείρηση σου ή να κατεβάσουν την εφαρμογή σου στο κινητό τους. Για αυτό το λόγο, μπορείς να εκμεταλλευτείς τα διαφορετικά πακέτα διαφημίσεων της Google θέτοντας εσύ τους στόχους σου.

2. Διάλεξε τον τύπο διαφημίσεων που σου ταιριάζει

Αναλόγως τον τύπο της διαφημιστικής καμπάνιας στην Google καθορίζεται και το πού θα εμφανίζονται οι διαφημίσεις. Οι 5 βασικοί τύποι είναι οι εξής:

Google Search Ads

Οι διαφημίσεις στο δίκτυο αναζήτησης της Google είναι διαφημίσεις κειμένου που προβάλλονται στα αποτελέσματα αναζήτησης της πλατφόρμας της. Το πλεονέκτημα τους είναι ότι εμφανίζονται εκεί που οι περισσότεροι χρήστες ψάχνουν πρώτα για πληροφορίες, δηλαδή στο πάνω μέρος των αποτελεσμάτων κυρίως. Η διαφορά με τα οργανικά ή δωρεάν αποτελέσματα είναι ότι τα Google Search Ads έχουν την ένδειξη “Ad” ή “Διάφ”. Επιπλέον, η Google σου δίνει τη δυνατότητα των Responsive Search Ads, δηλαδή τη δημιουργία πολλαπλών εναλλακτικών κειμένων που προβάλλονται σε διαφορετικά άτομα για την ίδια διαφήμιση. Έτσι δημιουργείται μια δυναμική διαφήμιση που αυτόματα δοκιμάζει και επιλέγει το πιο κατάλληλο μήνυμα για το κοινό-στόχος σου ώστε να μεγιστοποιούνται τα clicks.

Google Display Ads

Η Google έχει ένα τεράστιο δίκτυο από συνεργαζόμενες ιστοσελίδες σε διάφορους τομείς της αγοράς (sites ειδησεογραφικά, καιρού, gossip, κτλ.) και διάφορα είδη κοινών στις οποίες προβάλλει τις διαφημίσεις Google Ads. Κυρίως είναι εικόνες που τραβούν την προσοχή του επισκέπτη του ιστότοπου και τον παροτρύνουν να κάνει click για να μάθει περισσότερα, μεταφέροντας τον έτσι στο website του διαφημιζόμενου. Ουσιαστικά το Google Display Ads είναι ένας πολύ καλός τρόπος όχι μόνο να βρείς το σωστό κοινό αλλα και να το προσεγγίσεις με ελκυστικές διαφημίσεις. Επιπρόσθετα, η συγκεκριμένη μορφή διαφήμισης χρησιμοποιείται συχνά για σκοπούς remarketing, δηλαδή ως μια προσπάθεια επικοινωνίας με άτομα που έχουν έρθει ήδη σε επαφή στο παρελθόν αλλά πιθανότατα δεν ολοκλήρωσαν τις αγορές τους.

Google Shopping Ads

Οι καμπάνιες αγορών της Google αναφέρονται κυρίως στους πωλητές λιανικής και έχουν ως σκοπό την προώθηση του αποθέματος στο διαδίκτυο, την αύξηση της επισκεψιμότητα του ηλεκτρονικού καταστήματος και την εύρεση πιθανών αγοραστών με κοινά χαρακτηριστικά. Πιο συγκεκριμένα, συμπεριλαμβάνουν τους τίτλους, τις εικόνες και τις τιμές των διαφημιζόμενων προϊόντων. Οι διαφημίσεις αυτές μπορούν να εμφανιστούν στο πάνω και δεξιά μέρος των αποτελεσμάτων αναζήτησης, στην καρτέλα “Αγορές” της Google, στους ιστότοπους των συνεργατών της και τέλος στο δίκτυο προβολής της όπως το YouTube και το Gmail.

Google Video Ads

Οι καμπάνιες βίντεο της Google σου επιτρέπουν να προβάλλεις το διαφημιστικό σου βίντεο μεμονωμένα αλλά και πριν, μετά ή κατά τη διάρκεια άλλων βίντεο στο Youtube και στο υπόλοιπο δίκτυο προβολής της Google. Ουσιαστικά είναι ένας δημιουργικός τρόπος να αφηγηθείς την ιστορία της επιχείρησης σου σε δυνητικούς πελάτες μέσα από ένα σύντομο βίντεο. Ένα από τα βασικά πλεονεκτήματα του είναι η αποτελεσματική στόχευση κοινού με συγκεκριμένα δημογραφικά χαρακτηριστικά και ενδιαφέροντα.

3. Στόχευσε το κοινό που σε ενδιαφέρει

Οι στοχευμένες διαφημίσεις της Google σου παρέχουν την επιλογή να διαλέξεις εσύ το κοινό που θέλεις να εμφανίζονται οι διαφημίσεις και ταυτόχρονα να εξαιρείς άτομα από αυτό το κοινό. Πιο συγκεκριμένα, το Google Ads σου επιτρέπει να επιλέξεις την ηλικία, τη γλώσσα, το φύλο, τη γεωγραφική περιοχή και τις συσκευές που χαρακτηρίζουν το κοινό-στόχος σου. Επιπλέον, μπορείς να προσθέσεις λέξεις-κλειδιά, σχετικά με τις υπηρεσίες ή τα προϊόντα σου ώστε οι διαφημίσεις σου να εμφανίζονται όταν οι χρήστες της Google αναζητούν τους ίδιους ή παρόμοιους όρους ή μπαίνουν σε παραπλήσιες ιστοσελίδες. Στην περίπτωση που χρειάζεσαι περισσότερη εξατομίκευση, έχεις την επιλογή να ορίσεις εσύ τη συχνότητα των διαφημίσεων καθώς και τις συγκεκριμένες ώρες ή μέρες που θες να προβάλλεσαι. Έτσι εξασφαλίζεις μεγαλύτερη απόδοση, διότι γνωρίζεις ότι οι διαφημίσεις σου θα προβληθούν στα σωστά άτομα, τη σωστή στιγμή.

4. Πλήρωσε μόνο για αποτελέσματα ανάλογα με τον προϋπολογισμό σου

Με το Google Ads έχεις τον πλήρη έλεγχο του κόστους δαπάνης των διαφημίσεων σου στην πλατφόρμα της Google. Επιλέγεις εσύ τον ημερήσιο ή μηνιαίο προϋπολογισμό σου ή το κόστος ανά διαφήμιση που επιθυμείς και παρακολουθείς την απόδοση της σε πραγματικό χρόνο. Σε αντίθεση με τα παραδοσιακά μέσα, εδώ πληρώνεις μόνο το click, δηλαδή όταν κάποιος “πατάει” πάνω στη διαφήμιση σου.

5. Μέτρησε την απόδοση της διαφήμισης σου άμεσα και με ακρίβεια

Το Google Ads σου δίνει μια πλήρη εικόνα για την πορεία και τα αποτελέσματα των διαφημίσεων σου. Πιο συγκεκριμένα, μπορείς να γνωρίζεις αν κάποιος είδε τη διαφήμιση, έκανε click πάνω σε αυτή και αν πέτυχε το στόχο της, όπως για παράδειγμα να κατέβασε την εφαρμογή σου ή να έκανε εγγραφή στο newsletter σου ή να αγόρασε το προϊόν σου.

Με αυτόν τον τρόπο μπορείς να ελέγχεις κάθε στιγμή την εξέλιξη των διαφημίσεων και να τις τροποποιήσεις όπου χρειάζεται για να πετυχαίνεις τη μέγιστη απόδοση. Παράλληλα μπορείς να εντοπίσεις τις περισσότερο άλλα και λιγότερο αποτελεσματικές διαφημίσεις και να οργανώσεις έτσι τον προυπολογισμό σου για αυτές.

Συμπέρασμα

Ουσιαστικά η διαφήμιση στην πλατφόρμα της Google μέσω του Google Ads προσφέρει άμεση έκθεση, γεωγραφική και εξατομικευμένη στόχευση, δυνατότητα επιλογής προϋπολογισμού και αναλυτική ανατροφοδότηση, ώστε να πετύχεις τους στόχους της επιχείρησης σου. Με τη σωστή καθοδήγηση μπορείς να αυξήσεις την αναγνωρισιμότητα και τις πωλήσεις μέσω διαδικτύου, τηλεφώνου, εφαρμογών και αυτοπροσώπως καθώς και να επηρεάσεις την απόφαση αγοράς των καταναλωτών για τα διαφημιζόμενα προϊόντα και υπηρεσίες.

Το dynamicsite.gr ως Google Partner σας παρέχει έως 120€ πίστωση στην πρώτη σας διαφήμιση.

Για περισσότερες πληροφορίες κάντε