Dynamicsite

Διαφήμιση στο facebook

ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΔΙΑΦΗΜΙΣΩ ΤΗΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΜΟΥ ΣΤΟ FACEBOOK ΚΑΙ ΠΩΣ?

Η διαφήμιση στο Facebook σήμερα δε λείπει από καμία στρατηγική Digital Marketing των σύγχρονων επιχειρήσεων καθώς είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να επικοινωνήσεις αποτελεσματικά με τους πελάτες σου παγκοσμίως. Πιθανότατα η διαφήμιση σε αυτή την πλατφόρμα προσφέρει την καλύτερη απόδοση από όλα τα υπόλοιπα social media. Δεν είναι παράλογο αν κανείς δει μερικά απλά στατιστικά όπως:

Το Facebook έχει περίπου 2.5 δις ενεργούς χρήστες καθημερινά σε όλες τις πλατφόρμες του συμπεριλαμβανομένων του Instagram και του WhatsApp.
Ο μέσος άνθρωπος χρησιμοποιεί το Facebook για 40 λεπτά περίπου την ημέρα.
Το Facebook είναι ο μεγαλύτερος σε αναζητήσεις όρος παγκοσμίως και η τρίτη μεγαλύτερη σε επισκεψιμότητα ιστοσελίδα, μετά δηλαδή το Google και το Youtube.


Χρησιμοποιώντας την τεράστια βάση δεδομένων που διαθέτει, το Facebook σου δίνει την δυνατότητα να στείλεις το διαφημιστικό μήνυμα της επιχείρησης σου στους πιο πιθανούς πελάτες, δηλαδή το κοινό που ενδιαφέρεται για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σου. Πριν όμως ξεκινήσεις την προωθητική σου καμπάνια στο Facebook είναι σημαντικό να καταλάβεις τι σου προσφέρει.

Γρήγορα και ικανοποιητικά αποτελέσματα ακόμα και με μικρό προϋπολογισμό

Με το Facebook μπορείς να επιλέξεις διαφημιστικούς στόχους με βάση τον προϋπολογισμό σου και τις ανάγκες σου. Οποιαδήποτε στιγμή μπορείς να διακόψεις ή να επεξεργαστείς τις διαφημίσεις ανάλογα με την οικονομική πορεία της επιχείρησης σου. Συνήθως το ελάχιστο ημερήσιο όριο δαπάνης για μια διαφήμιση στη Facebook είναι 1 € με 5 € ενώ μπορείς να θέσεις εσύ το ημερήσιο ή συνολικό όριο για το κόστος της. Με αυτό το τρόπο μπορείς να ελέγχεις και να διαχειρίζεσαι τις διαφημιστικές δαπάνες και να αποφύγεις επιπλέον χρεώσεις. Τα αποτελέσματα των διαφημίσεων του Facebook είναι γρήγορα και μπορείς να μεταφέρεις το μήνυμα σου σε χιλιάδες πελάτες αλλά και πιθανούς αγοραστές, σε μικρό χρονικό διάστημα και με σχετικά μικρό κόστος.

Στόχευσε με ακρίβεια το κοινό που σε ενδιαφέρει

Όπως αναφέραμε πριν, το Facebook διαθέτει μια πολύ μεγάλη βάση δεδομένων με δισεκατομμύρια χρήστες από όλες τις πλατφόρμες του. Άρα είναι λογικό να προσφέρει πολλούς και λεπτομερείς τρόπους για να βρεις το ιδανικό σου κοινό με βάση τα δημογραφικά στοιχεία, τα ενδιαφέροντα και τις συμπεριφορές του. Έτσι μπορείς να εξασφαλίσεις ότι θα κάνουν click στη διαφήμιση σου μόνο όσοι ενδιαφέρονται πραγματικά για τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σου, δηλαδή υπάρχοντες και δυνητικοί πελάτες. Άρα, στοχεύοντας μεμονωμένα το κοινό σου αυξάνεις την απόδοση της διαφήμισης σου. Για παράδειγμα, αν έχεις ένα μικρό τοπικό κατάστημα, δε χρειάζεται να το διαφημίσεις σε όλη την Ελλάδα, αλλά στην περιοχή κοντά σε αυτό, εξοικονομώντας έτσι αρκετά κόστη.

Εξατομίκευσε την διαφημιστική σου καμπάνια ανάλογα με τις ανάγκες σου

Εκτός από τη λεπτομερή στόχευση, το Facebook προσφέρει και μια μεγάλη ποικιλία επιλογών σχετικά με τον σκοπό της διαφήμισης. Είτε επιθυμείς να τραβήξεις το ενδιαφέρον, να ενισχύσεις την αναγνωρισιμότητα σου, να προσελκύσεις νέους πελάτες ή να αυξήσεις τις πωλήσεις και τις επισκέψεις στην ιστοσελίδα σου, το Facebook σου παρέχει την εξατομικευμένη λύση που χρειάζεσαι. Όσο πιο προσαρμοσμένη είναι η διαφήμιση στα δεδομένα της επιχείρησης σου και στο κοινό που απευθύνεται τόσο καλύτερα θα αποδίδει με το μικρότερο δυνατό κόστος.

Μήπως έχεις δοκιμάσεις και εσύ να προωθήσεις ένα post από τη σελίδα σου στο Facebook χωρίς κανένα αποτέλεσμα; Μάλλον, είναι επειδή δε διάλεξες το κατάλληλο εργαλείο. Αρχικά πρέπει να αποφασίσεις το στόχο της διαφήμισης και έπειτα να διαλέξεις ποια τακτική θα ακολουθήσεις. Σε γενικό πλαίσιο:

Αν θες να φέρεις κόσμο στην ιστοσελίδα σου, μπορείς να προωθήσεις ένα post, να δημιουργήσεις μια διαφήμιση με βίντεο ή με σύνδεσμο που θα μεταφέρει στην ιστοσελίδα σου όσους κάνουν click.
Αν θες να αυξήσεις τις πωλήσεις των προϊόντων και των υπηρεσιών σου, μπορείς να χρησιμοποιήσεις τη διαφήμιση με καρουζέλ φωτογραφιών, να δοκιμάσεις τη δυναμική διαφήμιση του Facebook ή να προβάλλεις τη collection σου στους χρήστες smartphone.
Αν θες να αυξήσεις τις αλληλεπιδράσεις των χρηστών με τη σελίδα σου στο Facebook, μπορείς να προωθήσεις κατευθείαν τη σελίδα σου ή ένα post της με εικόνες ή βίντεο που θα προσκαλούν τον χρήστες να κάνουν Like.
Αν θες να κατεβάσουν περισσότεροι την εφαρμογή σου σε κινητό και υπολογιστή, μπορείς να το κάνεις τόσο μέσα από το Facebook όσο και από το Instagram με διαφημίσεις που ωθούν τον ενδιαφερόμενο να δοκιμάσει την εφαρμογή.
Αν όμως θες να φέρεις κόσμο στο φυσικό σου κατάστημα, μπορείς να το κάνεις μέσα από διαφημίσεις προσφορών αναφορικά με τα προϊόντα σου ή τις υπηρεσίες. Επιπλέον, μπορείς να διαφημίσεις μια εκδήλωση σου ή να προσκαλέσεις κόσμο να πάρει τηλέφωνο για να μάθει περισσότερες πληροφορίες.

Εκμεταλλεύσου την δυνατότητα Remarketing

Ουσιαστικά το Remarketing αναφέρεται σε όλους τους τρόπους με τους οποίους μπορείς να επικοινωνήσεις με άτομα που στο παρελθόν επισκέφθηκαν την ιστοσελίδα σου, κατέβασαν την εφαρμογή σου ή σου έδωσαν το email τους. Πιο συγκεκριμένα, προβάλλεις διαφημίσεις σε αυτά τα άτομα ενώ χρησιμοποιούν το διαδίκτυο ώστε να τους ωθήσεις να σε επισκεφθούν ξανά και να πραγματοποιήσουν κάποια ενέργεια. Για παράδειγμα, για τους πωλητές λιανικής, το Facebook είναι μια πολύ καλή ευκαιρία remarketing, εμφανίζοντας διαφημίσεις με συγκεκριμένα προϊόντα που οι πελάτες έχουν δει online στο παρελθόν αλλά δεν ολοκλήρωσαν τις αγορές τους. Συνήθως το remarketing είναι το πιο σημαντικό εργαλείο για να αναπτύξεις την επιχείρηση σου.

Ποιά είναι όμως η διαδικασία?

Αρχικά, για να έχεις πρόσβαση στις διαφημίσεις της πλατφόρμας θα πρέπει να έχεις ή να διαχειρίζεσαι μια σελίδα στο Facebook. Έπειτα, μέσα από το Ads Manager μπορείς να δημιουργήσεις από την αρχή τη διαφημιστική σου καμπάνια. Όρισε τον στόχο, ονόμασε τη διαφήμιση, στόχευσε το κοινό σου, επέλεξε που θες να προβάλλεσαι και ρύθμισε τον προϋπολογισμό και το πρόγραμμα σου. Ήρθε η ώρα να φτιάξεις τη διαφήμιση σου. Διάλεξε τον τύπο της διαφήμισης, ανέβασε εικόνες και βίντεο, πρόσθεσε όλες τις πληροφορίες και τίτλους και τέλος το URL της ιστοσελίδα σου. Αφού δημιουργήσεις τη διαφήμιση, το Facebook σου παρέχει τη δυνατότητα να βλέπεις αναλυτικά και σε πραγματικό χρόνο τα αποτελέσματα της.

Μην ξεχνάς!

Ο έλεγχος μιας διαφημιστικής καμπάνιας είναι πιθανά ο πιο σημαντικός παράγοντας για την επιτυχία της. Ζούμε σε μία εποχή που τα δεδομένα αλλάζουν συνεχώς. Έτσι και η πορεία της διαφήμισης σου δεν θα είναι πάντα θετική. Οπότε θα πρέπει να ελέγχεις συχνά τα αποτελέσματα και να βελτιστοποιείς τις διαφημίσεις όπου χρειάζεται ώστε να αποδίδουν πάντα στο μέγιστο.

Το dynamicsite.gr σας παρέχει ολοκληρωμένες υπηρεσίες για την επιχείρηση σας σε όλους τους τομείς του Digital Marketing.

Για περισσότερες πληροφορίες κάντε